5 december

5 december 2019 - Gorée, Senegal

Salamalékoum

En ja hoor vanochtend zat er een zakje 😃pepernoten in onze schoen, wat een verassing! Onze op  1 na laatste werkdag om 7.15 uur aan het ontbijt en om 7.45 uur naar de OK. Het was weer een zinvolle dag.Om 17.30 uur kwam zowaar De goed heilig man in het Dok. Met witte Pieten. Een feestje georganiseerd voor de kinderen en ouders aan boord en natuurlijk voor de rest van de Nederlandse crew. Tegelijkertijd is hier de voorbereiding voor kerst al in volle gang. We werden net op ijs getrakteerd en er staat een groepje dames kerstliederen te zingen. Het is gezellig en op naar onze laatste werkdag. We hebben al onze formulieren om het schip te verlaten alweer ingevuld dus die kunnen we morgen inleveren.

😷😷

1. Anneke:
    5 december 2019
    We wensen jullie een goede laatste werkdag aan boord en daarna een behouden thuisreis! Pet(je) af dames, jullie hebben het toch maar mooi gedaan.
    Ineke , hoop je gauw te spreken, wanneer je weer in Boekelo bent.
    Veel groeten!!
  2. Marja:
    5 december 2019
    Zinvol werk verricht (top) en bijzondere ervaringen opgedaan. Sluit me bij Anneke’s woorden aan. Succes morgen op alweer de laatste dag en een goede thuisreis. Hartelijke groeten!
  3. Marjo Postmus:
    6 december 2019
    Goede reis terug, en ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen!
    Tot gauw op de OK!
  4. Else:
    Hello there😃
    Wat is de tijd snel gegaan.
    Ik vond het ontzettend leuk om jullie blog te lezen. Wat een belevenissen.
    Goede reis.
  5. Annet:
    6 december 2019
    Wat weer een leuk verhaal
    Niet te geloven dat het alweer bijna voorbij is
    Werk ze nog de laatste dag
    Sterkte bij het afscheid en goede reis 😘
  6. Willy Baan:
    Hallo dames,
    Wat leuk, jullie verhalen te lezen!
    Zo herkenbaar...
    Fijn, dat je zoveel mensen blij kan maken.
    Ze hebben meer toekomst.
    Heel goede thuisreis...het is hier guur en erg nat..
    Hartelijke groeten!
  7. Diana:
    6 december 2019
    Ik wens jullie gezellige laatste dag en een goeie reis terug. Ben benieuwd naar jullie verhalen en je gevoel na de reis. Succes Diana
  8. Wilma:
    6 december 2019
    Prachtige verhalen, goede reis en welkom terug